41-500 CHORZÓW   ul. Sobieskiego 8, tel./fax +48 (32) 249-14-53, tel.: (32) 346-03-06, 346-03-07
 

KROK 1 - wyszukanie połączenia i zamówienie
Aby nabyć bilet prosimy o podanie interesującego połączenia za pomocą formularzy zamówienia lub naszego pracownika tel. (32)346 03 07
Prosimy o zgłoszenie chęci nabycia biletu przez wypełnienie formularzy zamówienia lub telefonicznie u naszego pracownika tel. (32)346 03 07
Wypełnienie formularza zamówienia nie jest równoznaczne z dokonaniem rezerwacji miejsca. Rezerwacja miejsca jest równoznaczna z opłaceniem biletu. 
Po otrzymaniu zamówienia, nasz pracownik skontaktuje się z Państwem tak szybko jak to będzie możliwe w celu ustalenia dostępności miejsc, formy płatności oraz sposobu dostarczenia biletu. 


KROK 2 - płatność

Zakup biletu jest dokonywany w monecie gdy nasz pracownik będzie pewny że pieniądze są widoczne na naszym koncie . Przed dokonaniem płatności każdorazowo należy ustalić aktualny stan wolnych miejsc oraz poinformować naszego pracownika o zamiarze wykupienia biletu. 
Do wyboru jest kilka możliwości dokonania płatności
PŁATNOŚĆ PRZELEWEM lub WPŁATA W BANKU
Prosimy o dokonanie wpłaty/przelewu w banku na nasze konto:

Biuro Podróży GEOTOUR
41-500 Chorzów
ul. Sobieskiego 8
Konto Bankowe: Bank Zachodni WBK SA O/Chorzów 79 1090 2024 0000 0005 3401 9734
Konto Bankowe: MBANK 68 1140 2004 0000 3702 3574 2940



Po dokonaniu wpłaty lub przelewu prosimy o przefaxowanie potwierdzenia na numer 
Tel/fax 0-32-249-14-53 po przefaxowaniu prosimy o telefoniczne potwierdzenie czytelności faxu oraz zgodności danych na przelewie.
Bilety wysyłamy w momencie wpłynięcia pieniędzy na nasze konto.

UWAGA! W celu szybszej i sprawniejszej współpracy prosimy o dokonywanie przelewów w oddziałach banków M-banku lub BZWBK gdyż skraca to czas oczekiwania na pieniądze co może mieć istotne znaczenie cenowe i przy zakupie ostatnich miejsc interesujących państwa połączeń .
Prosimy unikania wpłat na Poczcie i tzw. "punktów przyjmowania opłat" typu "Grosik", "Twoje rachunki", "Tanie opłaty" itp. 


KROK 3 - dostarczenie biletu
Odbiór osobisty w biurze 
list priorytetowy polecony
Bilety na terenie Polski wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej listem priorytetowym poleconym na nasz koszt.
Bilety za granicę wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej listem priorytetowym poleconym na koszt kupującego za dopłatą 10 zł 
przesyłka kurierska
Bilety na terenie Polski wysyłamy za pośrednictwem poczty kurierskiej Pocztex za dopłatą 25 zł. Bilety za granicę wysyłamy za pośrednictwem poczty kurierskiej Pocztex za dopłatą wg aktualnych stawek Pocztexu www.pocztex.pl
emailem lub faxem
Coraz częściej istnieje możliwość wsiadania do autobusu bez biletu. Można powołać się na swoje nazwisko lub okazać kierowcy bilet faxowy lub wydrukowany bilet przesłany do Państwa emailem. 
Bilety wysyłamy emailem w postaci pliku pdf. Aby otworzyć plik z biletem należy posiadać zainstalowany darmowy program Acrobat Reader. Można go ściągnąć tutaj.
Bilet należy wydrukować i okazać kierowcy autobusu. Prosimy o sprawdzenie czytelności wydruku!
Szczegółów na temat możliwości otrzymania biletu emailem lub faxem każdorazowo udzieli nasz pracownik tel. (32)346 03 07
W związku z tym, iż różni przewoźnicy autokarowi działają na różnych zasadach, w wielu przypadkach koniecznym jest posiadanie oryginalnego biletu w momencie wsiadania do autobusu.
W żaden sposób nie odpowiadamy za ewentualne opóźnienia w doręczeniu wynikłe z winy Poczty Polskiej lub Pocztexu. Kupujący decyduje o sposobie doręczenia biletu.
W większości przypadków nie ma możliwości wystawienia duplikatów biletów.

Życzymy miłej podróży 


Lukassan © 2005    

Homie | Krok po kroku | Autokarowe | Lotnicze | Promowe | Turystyka | O nas | Linki